Senaste nytt

Miles & More Segment Run Tråd

Kollade Lufthansas zoner.
Ett bra sätt att skaffa Points till då man 2000 points för senator kan vara att flyga från Amman till Addis Abeba via Kairo i Egypt Air i Business för drygt 12000 kronor. Det ger 800 points tur och retur.
Visa bifogad bild 154894
Billigare flyga Colombia-Panama-Peru tur och retur om man nu är i de regionerna. Samma poäng och kostar från 7300 i Business.

Med nytt Senator har jag bokat en resa med LH. Blir lite förundrad när jag kollar bokningen. Jag har såklart lagt till mitt Senator medlems nr men när jag kollar så står det frekventflyer? Eller står det alltid så i bokningar med LH? Är det bara att det ska vara ett frekventflyer nr inlagt om man har det och sen kommer det stå star gold eller senator på boardingpassen?

Jag har dock en bokning där senator numret registrerats men status inte slagit i genom, för det syns inte på boardingpasset. Märkligt, och det får väl bli en tur förbi checkin fast jag inte ska ha med någon väska.

Jag har dock en bokning där senator numret registrerats men status inte slagit i genom, för det syns inte på boardingpasset. Märkligt, och det får väl bli en tur förbi checkin fast jag inte ska ha med någon väska.
Ja nu är det ett tag tills vi åker. Men när jag kollar på bokningen så är mitt senator nr inlagt men det står Frekventflyer innan nr? Kanske är att man ska lägga till nr där och att det inte visar status där?

Toppen