Storsteffe
Medlem
Osannolikt att det är nedskjutet från marken skulle jag tro om det inte är Ryssland eller Ukraina som gjort ett misstag, om separatisterna hade haft den arsenalen hade Ukrainas flygvapen haft stora problem.
Ukrainas flyvapen HAR haft stora problem!!Osannolikt att det är nedskjutet från marken skulle jag tro om det inte är Ryssland eller Ukraina som gjort ett misstag, om separatisterna hade haft den arsenalen hade Ukrainas flygvapen haft stora problem.
Osannolikt att det är nedskjutet från marken skulle jag tro om det inte är Ryssland eller Ukraina som gjort ett misstag, om separatisterna hade haft den arsenalen hade Ukrainas flygvapen haft stora problem.
Hur tragiskt detta än är, lär det nog ta hus i h-e, om det bekräftas att det är ryska separatister som ligger bakom. Går man på DN's siffror så var det 64-74 holländare ombord, resten av okänt ursprung, men såg en uppgift om att det var ett antal amerikaner ombord. Så Putin lär få en del att förhålla sig till de närmaste dagarna, men tanke på uppgifter i tidigare inlägg om att den typen av vapensystem som har använts inte är något man köper på Blocket.
Är det någon som har hört/läst något nytt??