Peter_West
Medlem
De börjar förfalla om jag förstår rätt. Men vill inte riskera ngt...
De flesta andra M&M award miles verkar gälla ca 3 år efter intjänande. Men jag håller med om att man skulle vilja VETA detta innan uppsägning.
De börjar förfalla om jag förstår rätt. Men vill inte riskera ngt...
Intressant, jag fick en större återbetalning och hamnade på minus spend en månad. Då drogs poäng från mitt Miles and More konto. -8133 MilesIof rimligt, men visste inte att dom kunde det.
Har sagt upp mitt nu iaf. 190 plus på kontot blev det iaf. Tack Resursbank! ;DVad händer om man säger upp kortet i 2 år och sedan skaffar det igen?
Håller man liv i miles igen?
comes in handy för att boka awards, med god framförhållning dessutom.Har sagt upp mitt nu iaf. 190 plus på kontot blev det iaf. Tack Resursbank! ;D
Testade idag, Swiss-loungen på GVA gick det inte i, det gick däremot fint hos Lufthansa på FRA. Lite som väntat alltså...Är det någon som har erfarenhet av lounge-vouchern som man fick med kortet? Det står ju att den gäller i valfri Lufthansa Business Lounge, men det jag funderar på är om det är strikt Lufthansa-lounger eller även Lufthansa Groups Business-lounger... (i exvis BRU, GVA)