E
ekf
Guest
Inte om du angav M&M-numret vid kortansökan.Mathuas Pettersson skrev:Finns säkert info nånstans som jag missat men måste jag göra något för att connecta kortet med mitt M&M konto?Klicka för att utvidga...
Inte om du angav M&M-numret vid kortansökan.Mathuas Pettersson skrev:Finns säkert info nånstans som jag missat men måste jag göra något för att connecta kortet med mitt M&M konto?Klicka för att utvidga...
Du meddelar din M&M-nummer vid ansökan till kortet. Sedan förs poängen över en gång i månaden.Mathuas Pettersson skrev:Finns säkert info nånstans som jag missat men måste jag göra något för att connecta kortet med mitt M&M konto?Klicka för att utvidga...
Jag var i en liknande situation för några år sedan, det tog dem några månader att reda ut...Mathuas Pettersson skrev:Jag hade inget M&M-konto när jag ansökte om kortet. Försöker nu få Resurs att förstå att det kanske behöver kopplas ihop i efterhand. Verkar kunna bli den svåraste uppgift jag tagit mig an på länge tyvärr...Klicka för att utvidga...
bnr skrev:Hur lång tid tar det innan välkomstbonusen ramlar in?Klicka för att utvidga...
Jag ska tillägga att den första fick sina poäng på en och en halv månad.Anny09 skrev:Jag fick även poäng från ettkreditkortefter den första användningsmånaden, i början av månaden efter slutet av den föregående.Klicka för att utvidga...
Funkade fint när jag skaffade kortet. Måste vara något tillfälligt fel nu. Förstår vad du menar.Budgetresenär skrev:Är det någon som lyckas ladda ner pdf-lounge-vouchern från Inboxen hos Miles & More? I så fall, hur bar ni er åt?Klicka för att utvidga...
Johannes Winberg skrev:Någon med info kring max kreditgräns på kortet?Klicka för att utvidga...
Fast alla kort har olika individuella gränser.. typ SAS mc har 20% av årslön medans Swedbanks kreditkort ger 100 000 och amex elite ger något annat. Någon fingervisning om vad som tillåts bör finnasjerixon skrev:Nej tror det är individuellt satt som alla kort.Klicka för att utvidga...
150K när man ansöker, du kan försöka höja senareJohannes Winberg skrev:Någon med info kring max kreditgräns på kortet?Klicka för att utvidga...
spritfet skrev:Har nu signat M&M Prime och försöker hitta info om extrakort, men det var inte helt enkelt... Hur många kan man skaffa och pris?Klicka för att utvidga...
Jag har också ett extrakort åt hustrun på mitt world, utan kostnad. Enligt kundtjänst kunde man inte ha två kort i samma namn. Lite synd, annars kunde man kört arbetsrelaterade utlägg på ett kort och privata på ett annat, vilket hade underlättat redovisningen.Johan Gott skrev:Jag lyckade skaffa ett åt min sambo för några år sedan via en vanlig pappersblankett. Det kostade inget extra. Vet inte om det funkar på samma sätt idag. Jag har inte lyckats fixa något extrakort med mitt eget namn på. Vet ej om det går…Klicka för att utvidga...
Bara av ren nyfikenhet, varför vill du skaffa ett extrakort med ditt namn på?Johan Gott skrev:Jag lyckade skaffa ett åt min sambo för några år sedan via en vanlig pappersblankett. Det kostade inget extra. Vet inte om det funkar på samma sätt idag. Jag har inte lyckats fixa något extrakort med mitt eget namn på. Vet ej om det går…Klicka för att utvidga...