Finns som en pdf i din inkorg i appen eller om du loggar på en dator.Skickas vouchern för loungen och rabatten för Worldshop digitalt eller i samband med att man får kreditkortet?
Generellt sett är det dumt att bara titta på earn-rate. Man måste titta på både earn och burn! Annars kan du ju få 10000000 miles/kr vilket låter jättebra tills man inser att man behöver 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000p för att flyga Stockholm-Göteborg i economy.man får 25 miles per 100 spenderade SEK, spenderar man över 150000 under 2018 får man en bonus om 35000 miles
Var inte det bara ett introduktionserbjudande? Ser inget om att det skulle vara en återkommande förmån på kortets hemsida men jag kanske missar något.det ingår en gratis weekendbilhyra
Vilket är helt meningslöst för många eftersom de redan har status. Har man det inte är det förstås en liten förmån, men jag vet inte om den är värd jättemycket.en voucher för gratis loungebesök i en Lufthansa businesslounge
Just deras specialerbjudanden är riktigt förmånliga. Men man kan inte förlita sig allt för mycket på dem eftersom det är just erbjudanden och de ändras rätt ofta. Man måste med andra ord vara väldigt flexibel för att kunna dra nytta av dem.Miles & More generellt (har ingenting med deras Mastercard att göra) erbjuder månatliga erbjudanden som kallas Meilenschnäppchen
Ja, det har jag för mig stämmer bra. De är ganska lika Flying Blue's Promo Awards, förutom att de inte genomgått två April Fools...Och Meilesnchnäppen är non-refundable så vitt jag vet.
Exakt! Och att inte utgå från att det man är van vid gäller för andra program.Jag tror den huvudsakliga saken att ta med sig är att se olika typer av miles/poäng som valutor i olika länder, växelpriser är olika och lagar likaså, dvs varje land har sina egna.
Man kan fynda och förlora i alla länder![]()