Kan ge en liten uppdatering. Efter jag skickade in feedback har jag inte hört ett jota, således ringde jag dem..Blev då kopplad till deras Manila avdelning.
Efter att ha knappat in mitt Feedback ID, sade dom då att ingen PDF bilaga fanns på mitt feedback ID (denna lade jag till i ärendet när jag registrerade ärendet via hemsidan). Dom sade att dom därför bara låtit ärendet ligga i 6-7 veckor.
Efter att ha skickat filen till dem 3 gånger i olika format, samt att uppdaterat ärendet med ny bilaga via hemsidan, sade dom återigen att dom inte hade fått något. Efter 3 HUACA fick jag tag på en tjej som kunde kolla mailen.
Hon erbjöd 10.000 EB poäng för två personer som "goodwill" (5000 poäng pp.).. Har inte gjort någon sån här uppgörelse innan, men tyckte det kändes ganska lågt? Hur borde man egentligen tänka här? Vad anser ni är rimligt med tanke på situationen?
Efter att ha knappat in mitt Feedback ID, sade dom då att ingen PDF bilaga fanns på mitt feedback ID (denna lade jag till i ärendet när jag registrerade ärendet via hemsidan). Dom sade att dom därför bara låtit ärendet ligga i 6-7 veckor.
Efter att ha skickat filen till dem 3 gånger i olika format, samt att uppdaterat ärendet med ny bilaga via hemsidan, sade dom återigen att dom inte hade fått något. Efter 3 HUACA fick jag tag på en tjej som kunde kolla mailen.
Hon erbjöd 10.000 EB poäng för två personer som "goodwill" (5000 poäng pp.).. Har inte gjort någon sån här uppgörelse innan, men tyckte det kändes ganska lågt? Hur borde man egentligen tänka här? Vad anser ni är rimligt med tanke på situationen?