Hej
Jag skickade in ett klagomål till LH via webformulär efter en LH first resa. Detta var i december och efter ca en månad utan svar så skickade jag igen och frågade varför de inte hör av sig. Nu har det gått ytterligare en månad och fortfarande ingen respons.
Tycker det är exceptionellt dåligt. Vad är er erfarenhet av Lufthansas svarstider? Är det normalt att behöva vänta 2+ månader på svar? Något tips på vad man kan göra för att snabba på?
Jag skickade in ett klagomål till LH via webformulär efter en LH first resa. Detta var i december och efter ca en månad utan svar så skickade jag igen och frågade varför de inte hör av sig. Nu har det gått ytterligare en månad och fortfarande ingen respons.
Tycker det är exceptionellt dåligt. Vad är er erfarenhet av Lufthansas svarstider? Är det normalt att behöva vänta 2+ månader på svar? Något tips på vad man kan göra för att snabba på?