Senaste nytt

Lufthansa kampanj res två i Business i Europa. Boka senast 17 februari 2022

Sällan jag flyger business inom Europa, men har möjligheten att välja Swiss/Lufthansa. Någon större skillnad på dessa?

Bröt mot Agehalls budord och bokade med supersavertravel. Göteborg-Verona 9400 SEK på Lufthansa, 5400 på Supersavertravel. Detta var för 2 personer och 7-10 April. 4000 är ju onekligen en del. Hoppas kunna göra som Dvae och välja säte på SAS lite senare.

Bröt mot Agehalls budord och bokade med supersavertravel. Göteborg-Verona 9400 SEK på Lufthansa, 5400 på Supersavertravel. Detta var för 2 personer och 7-10 April. 4000 är ju onekligen en del. Hoppas kunna göra som Dvae och välja säte på SAS lite senare.
På Lufthansas sida, testade du att boka via bilden "Up to 50% off in Business Class"? Om jag testar via den bilden får jag ett pris på 5610:- för två personer GOT-VRN ToR på Lufthansa på de datum du bokade. Det är lite lurigt med Lufthansa, om man inte bokar via bilden kommer inte erbjudandekoden med i bokningen och du får ordinarie pris.

På Lufthansas sida, testade du att boka via bilden "Up to 50% off in Business Class"? Om jag testar via den bilden får jag ett pris på 5610:- för två personer GOT-VRN ToR på Lufthansa på de datum du bokade. Det är lite lurigt med Lufthansa, om man inte bokar via bilden kommer inte erbjudandekoden med i bokningen och du får ordinarie pris.
Hej Krister, du har helt rätt. Då har man lärt sig något nytt idag också. Sparade ju i alla fall 273 kr.

Bokade med supersaver travel med lufthansa ut och austrian hem för 5275 istället för lufthansas 6000. Bokningsklass P blev det.
Problemet är väl att välja platser eftersom supersaver ville ta betalt för det. Men det kunde jag enkelt göra när de var biljetterade på SAS hemsida. :)

Men en bra deal, kostade samma med ryan/wizz under den F1 helg jag bokat.
Har cokså bokat med Supersaver travel och nu försökt se bokningen hos SAS med bokbibfsnumret (6 bokstäver) för att kunna välja säten. SAS säger dock att bokningsreferensen inte finns. Har kollat på Kufthansa och där finns den men går inte att välja säte- Gjorder du något speciellt Dave för att kunna välja säten hos SAS?

Toppen