Senaste nytt

Lufthansa köper Boeing 777-9X & Airbus A350-900

Jag har försökt intala mig själv att inte bli besviken om det är gamla F men vem försöker jag lura egentligen? :p
Klart man skulle vara en gnutta besviken. Främst för att det inte varit gamla F någon gång på flera månader på den rutten men man vet aldrig vad som händer och sker!

Men man får ju trots allt två stolar i gamla F också. :)
Hade jag dock betalt 30k+ för att flyga F hade man ju varit väldigt besviken om man fått gamla F. :)

Jag håller tummarna så får jag hoppas på det bästa.
 
Jag har försökt intala mig själv att inte bli besviken om det är gamla F men vem försöker jag lura egentligen? :p
Klart man skulle vara en gnutta besviken. Främst för att det inte varit gamla F någon gång på flera månader på den rutten men man vet aldrig vad som händer och sker!

Jag var mer besviken på Lufthansa för de la koriander i maten i First class och inte skrivit det i menyn än jag fick gamla First class stolar. :rolleyes:
http://www.businessclass.se/forum/r...s-bangkok-kuala-lumpur-bangkok.html#post97109
 
Vi kan nog räkna med ett antal flighter inom Europa också för intrimning.
Tror du att det hinns med givet nedan från artikeln?

"Although the aircraft will be delivered to Lufthansa on December 19, the interiors will not be presented to the public until the start of February, as the group’s Lufthansa Technik division will install the cabin interiors in Munich following delivery."
 
Tror du att det hinns med givet nedan från artikeln?

"Although the aircraft will be delivered to Lufthansa on December 19, the interiors will not be presented to the public until the start of February, as the group’s Lufthansa Technik division will install the cabin interiors in Munich following delivery."
Jag tror det, dock behövs inte flera veckors intrimmning eftersom likheterna med A346 och A330 är ganska stora. Vad jag förstår gäller certifiering för kabinpersonal från dessa två flygplatstyper även för A350, så det är mest att se till så det inte blir några onödiga överraskningar? Vore inte tyskt att go live utan att verifiera...
 
Jag tror det, dock behövs inte flera veckors intrimmning eftersom likheterna med A346 och A330 är ganska stora. Vad jag förstår gäller certifiering för kabinpersonal från dessa två flygplatstyper även för A350, så det är mest att se till så det inte blir några onödiga överraskningar? Vore inte tyskt att go live utan att verifiera...

Hittade detta schemat på Airliners.net :)

kP64a_CxK1Ly4XEAA8ixV.jpg
 
Toppen