Senator
Moderator
Flyger man ensam och skall sova mycket så är 747-400 med extra säng konfig bäst i klassen imho!
Har du åkt din Swiss flight nu?
Flyger man ensam och skall sova mycket så är 747-400 med extra säng konfig bäst i klassen imho!
Rätt av LH .B777 är ett suveränt plan,oavsett vilken class man åker i.Det bästa flygplanet tycker jag.
Jag har försökt intala mig själv att inte bli besviken om det är gamla F men vem försöker jag lura egentligen?
Klart man skulle vara en gnutta besviken. Främst för att det inte varit gamla F någon gång på flera månader på den rutten men man vet aldrig vad som händer och sker!
Tror du att det hinns med givet nedan från artikeln?Vi kan nog räkna med ett antal flighter inom Europa också för intrimning.
Jag tror det, dock behövs inte flera veckors intrimmning eftersom likheterna med A346 och A330 är ganska stora. Vad jag förstår gäller certifiering för kabinpersonal från dessa två flygplatstyper även för A350, så det är mest att se till så det inte blir några onödiga överraskningar? Vore inte tyskt att go live utan att verifiera...Tror du att det hinns med givet nedan från artikeln?
"Although the aircraft will be delivered to Lufthansa on December 19, the interiors will not be presented to the public until the start of February, as the group’s Lufthansa Technik division will install the cabin interiors in Munich following delivery."
Jag tror det, dock behövs inte flera veckors intrimmning eftersom likheterna med A346 och A330 är ganska stora. Vad jag förstår gäller certifiering för kabinpersonal från dessa två flygplatstyper även för A350, så det är mest att se till så det inte blir några onödiga överraskningar? Vore inte tyskt att go live utan att verifiera...