Har i givet positiv feedback, købt betalt First eller? Den er nemlig ret cool!![]()
Hmm! Så må jeg jo sigte efter betalt First og Senator i 2015 - men det bliver nok lidt tight..."All of the above"
Då skulle du ha hoppat på Uniteds mistake fare BOS-ICN för $1700. Två resor ger över 100 000 miles till M&M som räcker gott och väl till SenatorHmm! Så må jeg jo sigte efter betalt First og Senator i 2015 - men det bliver nok lidt tight...
...Kan være det er billigere at købe den, men det er jo slet ikke ligeså sjovt.
Det er nok mere en drøm end det er realitet... Og så fantastisk er United GlobalFirst heller ikkeDå skulle du ha hoppat på Uniteds mistake fare BOS-ICN för $1700. Två resor ger över 100 000 miles till M&M som räcker gott och väl till Senator![]()
...Kan være det er billigere at købe den, men det er jo slet ikke ligeså sjovt.
Way ahead of you, var færdig med google'ing kort inden jeg skrev mit forrige indlægSlightly ahead of you, men finns inte på worldshoppen til LH ei heller noen andre steder jeg har googlet![]()
Way ahead of you, var færdig med google'ing kort inden jeg skrev mit forrige indlæg
Google viste dog at en Svensk politiker også havde fået en fin LH-Crewneck. Jeg tror jeg må undersøge med Lufthansas danske kontor(?) - måske er der en chance for at man kan "købe" den alligevel....