Jag har haft detta problem på både eco light och economy (preferred seating) när status inte varit inlagd.Inte på economy light
Det där stämde “förr i tiden” men inte numera. Även med Status kan du inte välja seating online vid incheck / efter incheck (eco light) utan att betala avgift. Hela forumet kan intyga detta. Tyvärr.Som jag sa tidigare: Lufthansagruppen tillämpar gratis sätesval vid incheck.
Sanning med modifikation. Ibland har vissa kunnat komma runt att betala med det du beskriver, andra gånger fungerar det inte.Som jag sa tidigare: Lufthansagruppen tillämpar gratis sätesval vid incheck.
Jag kan intyga att det fungerade i oktober och får återkomma hur det är på lördag.Det där stämde “förr i tiden” men inte numera. Även med Status kan du inte välja seating online vid incheck / efter incheck (eco light) utan att betala avgift. Hela forumet kan intyga detta. Tyvärr.
För mig fungerade det 23 oktober men inte 27 oktober.Jag kan intyga att det fungerade i oktober och får återkomma hur det är på lördag.
Vi får försöka komma fram till varför det inte fungerar. Enligt travel-dealz ska det funka för Senator att välja gratis vid check-in på eco light. I mitt fall har det inte fungerat när jag använt Lufthansa App vid check-in på economy light fare (14 Oktober). Senator status har legat i bokningen hela tiden.För mig fungerade det 23 oktober men inte 27 oktober.