Som jag tolkar det så får man dessa automatiskt när man kvalificerar till senator men har man kvalificerat via challenge så verkar man få kortet automatiskt men får ringa M&M Senator för att beställa. Själv har jag fått kortet men inte orkat ringa och beställa bag tags.Fick min MR och förlängning sigitalt i början av november, men jag suktar lite efter kortet i plast också/bag tags, någon som vet var man kan beställa dessa ?
Jag har samma problem.Flög mitt 6.e ben 9 november men fortfarande inte fått förlängning. Någon som fått sedan dess?
Jag har samma problem.
Flög mitt 6.e ben 9 november men fortfarande inte fått förlängning. Någon som fått sedan dess?
Där kom min bekräftelse på förlängning. Så nu har de processat åtminstone en batch till.
Gjorde mina ben den 16-17 Nov och fick mailet nu med.Fick precis mailet från Lufthansa, status bekräftad till februari 2026.
För referens hade jag 6 ben influgna redan i oktober. Jobbar de kronologiskt kan det kanske ta några dagar till.
Härligt! Kan man dricka gratis tysk öl ett år till. Dear Brandten Congratulations! You’ve completed the Status Match Challenge and secured your status until the end of February 2026. Your status renewal will be confirmed in your Miles & More account in the app and at miles-and-more.com in the next few days. We’ll also be sending you your new status card in the next few weeks. |