Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Fick min MR och förlängning sigitalt i början av november, men jag suktar lite efter kortet i plast också/bag tags, någon som vet var man kan beställa dessa ?

Fick min MR och förlängning sigitalt i början av november, men jag suktar lite efter kortet i plast också/bag tags, någon som vet var man kan beställa dessa ?
Som jag tolkar det så får man dessa automatiskt när man kvalificerar till senator men har man kvalificerat via challenge så verkar man få kortet automatiskt men får ringa M&M Senator för att beställa. Själv har jag fått kortet men inte orkat ringa och beställa bag tags.

Jag har samma problem.
Flög mitt 6.e ben 9 november men fortfarande inte fått förlängning. Någon som fått sedan dess?

Återigen. De gör uppdateringarna i batcher. Ingen som har gjort sina sista flyg under november har fått förlängt än. Det stod i terms and conditions att uppdateringen sker efter den 30:e november. Vi vet att tyskarna är lediga på helgerna så sitt lugnt i båten. Er status går inte ut förrän i februari ändå.

Härligt!
Kan man dricka gratis tysk öl ett år till. :D

Dear Brandten

Congratulations! You’ve completed the Status Match Challenge and secured your status until the end of February 2026.

Your status renewal will be confirmed in your Miles & More account in the app and at miles-and-more.com in the next few days. We’ll also be sending you your new status card in the next few weeks.

Toppen