AABack2ARN
Medlem
Samma här. Ej bett om det men kul att fåFör mig så dök det bara upp i brevlådan. Har inte bett om något. Tog dock över 2 månader efter att jag var klar med min challange
Samma här. Ej bett om det men kul att fåFör mig så dök det bara upp i brevlådan. Har inte bett om något. Tog dock över 2 månader efter att jag var klar med min challange
Januari-December. “You need 2,000 Points and 1,000 Qualifying Points in a calendar year to achieve Senator status”Vad är intjäningsår för M&M? När måste man börja flyga in 2000 points om man vill behålla Senator efter februari 2026? Fr.o.m. 1 mars 2025 kanske?
Det har även SAS på sina fysiska kort.Även här trillade ett kort ner i brevlådan idag. Kul att se ett kort som är tillverkat på gammal klassiskt sätt med upphöjda bokstäver.![]()
Är väl mest för vissa status-match som det behövsmen allvarligt så ser jag inte poängen med dessa fysiska kort något mer, kommer använda den i M&M appen om jag någonsin skulle behöva.
Var några veckor sedan senaste batchen av folk som klart detta.Någon som har fått confirmationmail i November än? Tacksam för svar![]()
Jag åkte med Air Dolomiti två flygningar och poängen därifrån tog några dagar längre än övriga men tillslut dök de upp också.Någon som har åkt med Air Dolimiti? Brukar deras poäng dröja? Har fått för mina fyra Lufthansa flighter men inte för de två som flögs med Air Dolimiti men det kanske dröjer längre då det är ett eget bolag. Allt skönt att ha en bekräftelse på att man gjort sina flyg.