Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Vad är intjäningsår för M&M? När måste man börja flyga in 2000 points om man vill behålla Senator efter februari 2026? Fr.o.m. 1 mars 2025 kanske?

Fick också SEN kort i brevlådan.

Så nu är man en lite mer värd människa. Alfa-hanne. Big Jacob. Überme... nä vi stannar nog där, men allvarligt så ser jag inte poängen med dessa fysiska kort något mer, kommer använda den i M&M appen om jag någonsin skulle behöva.

Även här trillade ett kort ner i brevlådan idag. Kul att se ett kort som är tillverkat på gammal klassiskt sätt med upphöjda bokstäver. :)
Det har även SAS på sina fysiska kort.

men allvarligt så ser jag inte poängen med dessa fysiska kort något mer, kommer använda den i M&M appen om jag någonsin skulle behöva.
Är väl mest för vissa status-match som det behövs ;)

Någon som har åkt med Air Dolimiti? Brukar deras poäng dröja? Har fått för mina fyra Lufthansa flighter men inte för de två som flögs med Air Dolimiti men det kanske dröjer längre då det är ett eget bolag. Allt skönt att ha en bekräftelse på att man gjort sina flyg.

Någon som har åkt med Air Dolimiti? Brukar deras poäng dröja? Har fått för mina fyra Lufthansa flighter men inte för de två som flögs med Air Dolimiti men det kanske dröjer längre då det är ett eget bolag. Allt skönt att ha en bekräftelse på att man gjort sina flyg.
Jag åkte med Air Dolomiti två flygningar och poängen därifrån tog några dagar längre än övriga men tillslut dök de upp också.

Är inte status match längre aktivt? Det står att det ska pågå fram till 30e november, men väl inne på länken står det att kampanjen int elängee är aktiv men att jag kan skriva upp mig på en intresseanmälan?

EDIT: såg nu att Lufthansas slutade tidigare än vissa andra inom star Alliance.

Attachments

• Screenshot_2024-11-19-14-02-26-556_com.android.chrome-edit.jpg
    Screenshot_2024-11-19-14-02-26-556_com.android.chrome-edit.jpg
    460,7 KB · Visningar: 82
Toppen