Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Någon som vet om man har en bokning via Air Canada men finns även flighter med LX och OS men med AC nummer
Räknas dessa in i statusmatch eller måste bokningen vara i Lufthansagruppen?

Någon som vet om man har en bokning via Air Canada men finns även flighter med LX och OS men med AC nummer
Räknas dessa in i statusmatch eller måste bokningen vara i Lufthansagruppen?
Nej

Edit: jag läste frågan som om Air Canada-flighter räknas. Flighter med Swiss och Austrian räknas.

Lite smått intresserad av LH, men är dåligt uppdaterad på LH Senator, förutom att flyga, hur kan man enklast hålla LH Senator nivå år2, finns bra creditkort med status osv?

Har nu klarat av mina sex segment (är tom uppe i åtta). Har ni som redan löst detta tidigare fått någon pling om att challenge är fullt utfört? Ser inget på M&M utöver de sedvanliga registerade milesen.

Har nu klarat av mina sex segment (är tom uppe i åtta). Har ni som redan löst detta tidigare fått någon pling om att challenge är fullt utfört? Ser inget på M&M utöver de sedvanliga registerade milesen.
Du kommer inte få någon bekräftelse - de går igenom alla matchade statusar efter den 30/11 och uppdaterar giltighetsdatumen därefter för dom som klarat sig denna challenge.

Toppen