Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Du har missat att det inte bara är långflygen som flyttats från ARN. Även exv Frankfurt, Munchen, Geneve och Zurich kräver byte i CPH om man vill åka SAS. Andra destinationer i Europa har neddragen turtäthet.
Ok, tack för förklaringen. Men argumentet kvarstår ändå, förutom dessa hubbar lär väl inte LH lösa det problemet?

För de som vill fortsätta Lounge diskussionen finns ny tråd för det.

/Moderator

Jag sitter på exakt samma situation, flyger på onsdag (och även söndag).
Jag tänker att ha M&M numret på biljet, blir lite trist att köra utan Gold/Senator förmåner, men förhoppningsvis kan jag ha åtminstone lounge med Amex Platinum.
Jag tror att att ha flyget registrerad direkt ger oss större chans att ha det räknat för challenge, kanske ska behöva prata med kundtjänst för det men ändå…

Nu berättar även jag hur det var för mig.
Det gick ganska enkelt att använda mig av EuroBonus Gold kort på FastTrack och visa biljett separat.

Egentligen skulle vi flyga Gdansk-FRA-Bucharest, men det blev strul med första LH flyget så då ombokade de oss till Gdansk-WAW-Bucharest.

Bra att vi fortsätt inom LH grupp med LOT flyg!
Och väl på WAW, kunde jag igen använda Eurobonus Gold kort för att få access till Elite Club Lounge. Det behövdes nu när vi har 4 timmar kvar till nästa flyg!

Vi får se vad blir lättaste att få flyg räknade: att ha M&M numret redan nu som jag har gjort eller att efter registrera det…

Uppdatering!

Attachments

• IMG_9334.jpeg
    IMG_9334.jpeg
    564,6 KB · Visningar: 428
Toppen