Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Syftet med denna status match är att stimulera dig att flyga in 2000 QP under 2025, vilket jag tror de allra flesta som hoppas på denna kampanj inte kommer att lyckas göra.

Det står explicit att man måste skicka ett foto... Ni som hunnit få igenom den, har det fungerat med screenshot eller vill de ha ett faktiskt forografi?

Det står explicit att man måste skicka ett foto... Ni som hunnit få igenom den, har det fungerat med screenshot eller vill de ha ett faktiskt forografi?
Jag tog en bild på det fysiska kortet. Eller säger man ett kort på den fysiska bilden?

För den som höll tummarna om motsatsen så står dock det här i villkoren:

Members that attain a Senator status through this promotion will not receive any eVouchers with the status upgrade and will not be able to use the mileage advance privilege.

Dock är det ett bra erbjudande, bättre än jag väntade mig.
Companion award borde funka? Sitter och håller på 100k m&m som jag hoppas kunna boka 2 enkel swiss F till Dubai :)

Ett kort på det fysiska EBG-kortet i mitt fall.
Det funkar dock bara om man har ett som inte gick ut för väldigt många år sedan :) Senast det behövdes var väl alldeles i början av "eurobonus everyday"... Och numera är ju statusen borta från kreditkorten.

(Och något säger mig att Lufthansa inte är så lättlurade att man kommer undan med en EBD-baggagetag...)

Toppen