Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Jag fick ett goddag yxskaft-svar när jag ställde frågan. Tidigare inlagt EB-nummer men nu ändrat till M&M.

”We observe that you have successfully added your correct Miles & More frequent flyer number in Booking code XXXXXX. Once the flights have been taken your miles will be credited automatically to your account. If your miles are not transferred automatically to your account you can claim them within six months from the date of travel quickly and easily via the Miles & More App or on our homepage> Earn miles > Retroactive credits <.”

Obs, gäller revenuebiljetter (ej bonusresa med EB-poäng).

Last edited:
Min flickvän har matchat sitt EBS till FTL. Nu kommer hon att bli EBG i slutet av september, och förutsatt att matchningserbjudandet finns kvar, tror ni att det kommer gå att matcha igen till Senator? Long shot kanske.

Finns det något slutdatum för matchningskampanjen? Tänkte trycka in en familjemedlem som blir EBG i oktober.

Om man som senator åker i business med en statuslös medresenär, är det bara jag som får välja tronsäte då och jag får ej välja något åt medresenären?

Toppen