Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Jag har 2 resor med Lufthansa gruppen på G hade först mitt Eurobonus nummer i bokningarna eftersom jag inte visste hur det skulle bli med status match, ändrade till LH miles and more när jag bestämde mig för att kreditera dit och ändrade igen när jag fick mitt nya Senator nummer, tog bort Senator nummer nu och tänkte mig lägga till det igen någon dag innan avresa får hopps det fungerar

Samme erfaringer! Det synes umuligt HELT at slette det først angivne FFP, så det dukker op igen når rejsen er slut. Og løbet er kørt. Defor bedre at IKKE angive noget program indledningsvist, og derefter, når rejsen er ovre, lave retroaktiv claim til rette program...
Det är en mycket bra grundregel, men funkar det med att retroregga för att nå upp till 6 segment i matchningen?

vågar inte chansa då jag har enrevenue resa med SK snart bokad sedan länge, så jag bokade just på en 6 bens milage run ARN till Chisinau i oktober på mitt gamla M&M konto efter att det blivit matchat förra veckan till Senator. Känns onödigt att sumpa ett så bra erbjudande.

Finns det någon som är godkänd av statusmatch.com men som ännu inte fått kontot uppdaterat hos LH?
Hur har det gått @StarFlyer? Mitt konto är fortfarande inte uppdaterat trots att min ansökan är godkänd 10/6 och de 10 arbetsdagarna har passerat för länge sedan.

Min man som ansökte efter mig är uppgraderad och har fått mail och ändrad status.

Har loggat in och ut i appen nu några gånger och nu står det att jag är uppdaterad där.

Last edited:
Jag fick in statusen i appen igår. Ansökte för 5 dagar sedan.
Jag kunde inte lägga in mitt senator nummer i min bokning av SAS bonusresa i november/december. I Lufthansa appen blir det error och i SAS appen kan jag bara välja Skyteam program. Jag fick in bokningen i Lufthansa appen men kunde inte lägga till senator numret.

Jag fick in statusen i appen igår. Ansökte för 5 dagar sedan.
Jag kunde inte lägga in mitt senator nummer i min bokning av SAS bonusresa i november/december. I Lufthansa appen blir det error och i SAS appen kan jag bara välja Skyteam program. Jag fick in bokningen i Lufthansa appen men kunde inte lägga till senator numret.
Testa på SAS webb istället.

Toppen