Finns det någon som är godkänd av statusmatch.com men som ännu inte fått kontot uppdaterat hos LH?
Inte exakt samma, men jag har förnamn tilltalsnamn efternamn hos SAS och förnamn efternamn hos Lufthansa. Matchningen fungerade utan problem.Jag har mitt tilltalsnamn som nummer 2. På sas har jag tilltalsnamn efternamn, i ett lufthansakonto har jag förnamn tilltalsnamn efternamn. Någon som har matchat när det ser ut så? Skall jag ändra lufthansa till tilltalsnamn efternamn?
Har precis samma o matchningen gick igenom utan problemInte exakt samma, men jag har förnamn tilltalsnamn efternamn hos SAS och förnamn efternamn hos Lufthansa. Matchningen fungerade utan problem.
Jag har mitt tilltalsnamn som nummer 2. På sas har jag tilltalsnamn efternamn, i ett lufthansakonto har jag förnamn tilltalsnamn efternamn. Någon som har matchat när det ser ut så? Skall jag ändra lufthansa till tilltalsnamn efternamn?
Inga problem för mig, tog bort EB numret och lade in M&M i går.Lufthansas system behöver nog mala lite mer. Fick det något mystiska felmeddelandet nedan när jag försökte lägga till nyvunnet Senator# i en befintlig bokning (via appen):
"1 error
Sorry, your frequent flyer card is not deleted. Please try again"