Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Jag har mitt tilltalsnamn som nummer 2. På sas har jag tilltalsnamn efternamn, i ett lufthansakonto har jag förnamn tilltalsnamn efternamn. Någon som har matchat när det ser ut så? Skall jag ändra lufthansa till tilltalsnamn efternamn?

Jag har mitt tilltalsnamn som nummer 2. På sas har jag tilltalsnamn efternamn, i ett lufthansakonto har jag förnamn tilltalsnamn efternamn. Någon som har matchat när det ser ut så? Skall jag ändra lufthansa till tilltalsnamn efternamn?
Inte exakt samma, men jag har förnamn tilltalsnamn efternamn hos SAS och förnamn efternamn hos Lufthansa. Matchningen fungerade utan problem.

Inte riktigt samma men:

Jag har tre förnamn varav det första är tilltalsnamn. På EB har jag med alla tre +Efternamn. På M&M har jag bara tilltalsnamn +Efternamn.

Matchningen gick utan problem.

Check-in agenten på POZ fick lägga pannan djuuuuupt i veck och hamra segment för segment över fem minuter för att få mitt nyvunna SEN status att slå igenom på BP. När det väl var fixat så följde BP i appen med för att visa rätt dessutom.

Så då tackar vi för att första 3/6 segment till bibehållet status avklaras under dagen!

Lufthansas system behöver nog mala lite mer. Fick det något mystiska felmeddelandet nedan när jag försökte lägga till nyvunnet Senator# i en befintlig bokning (via appen):

"1 error
Sorry, your frequent flyer card is not deleted. Please try again"

Charmoffensiv från LH idag på första riktiga dagen!

Attachments

• PXL_20240619_183604644.jpg
    PXL_20240619_183604644.jpg
    {memory} MB · Visningar: 252
Toppen