Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Vi lyckades tappa bort en väska på ZRH när vi skulle in i taxin igår. Väskan dök upp på hittegodsavdelningen nästa dag. Tack vare Senatorkortet så slapp jag betala en avgift på 30 CHF på hittegodsavdelningen.Visa bifogad bild 161113
Jäkla osis att jag missade detta, hade en glömd IPad liggandes på Frankfurt men tänkte inte att senator hade hjälpt o täcka den kostnaden.

Jag gjorde en matchning från EBG - SEN när detta begav sig. Ska flyga business med TAP i Januari. Har någonstans i bakhuvudet att man skulle trixa runt med sin status eller ngt dyl… Har försökt läsa mig till hur man skulle göra, men det är ju knappt jag vet vad jag letar efter…
Är det ngn som förstår vad jag menar och kan hjälpa mig så vore jag tacksam? :rolleyes: :D

Inte helt säker på vad du menar men kanske kan det vara så att du har EB inlagt och vill byta till M&M?
Isåfall brukar man behöva ta bort EB sen kan man registrera M&M istället.
Förlåt om jag är lite feberdimmig. :( Men ja, det är nog det jag menade.
Då är frågan, hur gör man det? Förklara gärna så att ett barn begriper. :D

Jaha, där kom ett fysiskt Senatorkort i posten, utan att jag specifikt begärt det. (Jag flög den sista återkvalificerings-flighten av 6 i början av november och fick mail i början av dec om att min status förnyats.) På sätt och vis kul, men bekräftar samtidigt det som sägs om Tyskland i nyheterna med anledning av deras ekonomiska och politiska problem: ett land som känns alltmer gammaldags. :cool:

Gällande registrering av LH/Senator uppgifter i en Star Alliance - Eurobonus Award-resa.

Ni som genomfört samma under hösten:

- Om det ej går att registrera uppgifterna i bokningen via någon av de utförande bolagens hemsidor, återstår enda alternativet att göra den vid check-in disken på avresedagen?
Eller finns det något annat förfarande att använda sig av i förväg?

Gällande registrering av LH/Senator uppgifter i en Star Alliance - Eurobonus Award-resa.

Ni som genomfört samma under hösten:

- Om det ej går att registrera uppgifterna i bokningen via någon av de utförande bolagens hemsidor, återstår enda alternativet att göra den vid check-in disken på avresedagen?
Eller finns det något annat förfarande att använda sig av i förväg?
Senator lounge/miles and more numret m.m.

Toppen