Kimmen00
Medlem
Nej. Bara på Reagan.Aha ingen Delta Club på IAD?
Nej. Bara på Reagan.Aha ingen Delta Club på IAD?
Ja, du har lounge access i LAX.Har jag tillgång till Delta Sky Club på LAX här när jag anländer i SAS longhaul biz och sedan flyger vidare inrikes med Delta?
Visa bifogad bild 160715
Om några dagar flyger jag BKK-CPH med SAS och jag ser att SAS partnerlounge i satellit 1 är Miracle Lounge - jag antar att det är därifrån som SAS flyger? Som EBG har man även tillgång till Air France KLM Sky Lounge i Concourse F.
Några frågor:
- Vilken är bäst?
- Någon tidsbegränsning för vistelse i någon av dem?
- Hur lång tid behövs för att ta sig från AFKLM lounge i F till avgången i satelliten?
Jag undrar om inte SAS fortsatt får besöka Thai med, huruvida den är bättre eller sämre vet jag ej.Om några dagar flyger jag BKK-CPH med SAS och jag ser att SAS partnerlounge i satellit 1 är Miracle Lounge - jag antar att det är därifrån som SAS flyger? Som EBG har man även tillgång till Air France KLM Sky Lounge i Concourse F.
Några frågor:
- Vilken är bäst?
- Någon tidsbegränsning för vistelse i någon av dem?
- Hur lång tid behövs för att ta sig från AFKLM lounge i F till avgången i satelliten?
Jag skulle säga nej på denHar jag tillgång till Delta Sky Club på LAX här när jag anländer i SAS longhaul biz och sedan flyger vidare inrikes med Delta?
Visa bifogad bild 160715
Håller helt med. Deltas lounge access regler är en djungel utan dess like. Försöker undvika Delta byte så gott det går, men går ju så klart inte alltid.Kallar SAS detta har blivit förbättringar, eller är det något vi har efterfrågat?
Upplevde som status passagerare på SAS var det bara att besöka en Star guld lounge så kom man in oavsett om det var inrikes eller inte.
Måste erkänna jag känner mig inte hemma i Sky gänget!
Suger ordentligt. Inkonsekvent, rörigt ock direkt dåligt. Får bara konstatera att SkyTeam-övergången är det pris vi resenärer har fått betala för att ha SAS kvar öht. Off topic men har inte en enda positiv erfarenhet. Får väl se den dagen jag har en lightbiljett. Då skall man väl tydligen kunna ta med sig en väska(?), eller är det också bara vid fullmåne och på MGQ?Svarar mig själv.
Enligt star alliance lounge finder så har man tillgång till Turkish, alla united samt Lufthansa om åker economy inrikes i usa med star alliance gold. Dvs som det ska vara.. Det här med sky teams alla underliga regler per lounge trots att man är skyteam Elite plus suger.