Flyg en del till och från ORD för några år sedan, jag var aldrig med om det när jag köpte med mig sprit hem. Inte en enda gång.Alkohol, tobak och alla andra varor som är "tax exempt" tex parfym har jag sett att ges ut på bryggan.
Flyg en del till och från ORD för några år sedan, jag var aldrig med om det när jag köpte med mig sprit hem. Inte en enda gång.Alkohol, tobak och alla andra varor som är "tax exempt" tex parfym har jag sett att ges ut på bryggan.
Medan jag, på alla flygplatser jag åkt ifrån i USA har alla leverat varorna vid gaten. Tom på ORD T3, måste i så fall vara helt andra bestämmelser på T5.Flyg en del till och från ORD för några år sedan, jag var aldrig med om det när jag köpte med mig sprit hem. Inte en enda gång.
Visa bifogad bild 125593 Kan även flika in att baren öppnades vid 13:05. Ölen, i form av Yuengling, Heineken samt Mahou har provsmakats och får väl godkänt. En pinne i form av makers mark fick även denna följa med.
Nära till gaten?
Jag flög MIA-CPH-ARN med SK tidigare i veckan. Då var det incheckning i gate D31, avgång från E21 (satellit). Fortfarande Turkish lounge, en trappa upp / hiss efter säkerhetskontrollen. Samma våning som tåget som tar en ut till gate E21-E30. Hade dock inte tid att besöka loungen.Då var det dags igen. Åker MIA-ARN i morrn 16.10 i C. Fortfarande Turkish som är loungealternativet eller finns det alternativ i annan terminal?
Lite offtopic men SAS har bara en avgång söndagar. Någon med info kring möjlighet att checka in tidigare än två timmar innan avgång?
Var i Loungen (Turkish) i söndags - nog den sämsta jag har varit på t. O. M Uniteds sämsta är bättre.
Skickat från min CLT-L29 via Tapatalk