Senaste nytt

Lounge i Miami när man reser med SAS?

Visa bifogad bild 125593 Kan även flika in att baren öppnades vid 13:05. Ölen, i form av Yuengling, Heineken samt Mahou har provsmakats och får väl godkänt. En pinne i form av makers mark fick även denna följa med.

Tack för uppdateringen. Nästa business med SAS blir långweekend till MIA, gillar tanken på den här loungen. Nära till gaten?

Sista loungen i USA var i SF -19, Polaris lounge, den gillade vi oerhört mycket. Misstänker att man blir besviken om man jämför...

Då var det dags igen. Åker MIA-ARN i morrn 16.10 i C. Fortfarande Turkish som är loungealternativet eller finns det alternativ i annan terminal?

Lite offtopic men SAS har bara en avgång söndagar. Någon med info kring möjlighet att checka in tidigare än två timmar innan avgång?

Då var det dags igen. Åker MIA-ARN i morrn 16.10 i C. Fortfarande Turkish som är loungealternativet eller finns det alternativ i annan terminal?

Lite offtopic men SAS har bara en avgång söndagar. Någon med info kring möjlighet att checka in tidigare än två timmar innan avgång?
Jag flög MIA-CPH-ARN med SK tidigare i veckan. Då var det incheckning i gate D31, avgång från E21 (satellit). Fortfarande Turkish lounge, en trappa upp / hiss efter säkerhetskontrollen. Samma våning som tåget som tar en ut till gate E21-E30. Hade dock inte tid att besöka loungen.

Var i Loungen (Turkish) i söndags - nog den sämsta jag har varit på t. O. M Uniteds sämsta är bättre.

Skickat från min CLT-L29 via Tapatalk

Ja, den är vedervärdig. Jag var inne och vände. Typ bara SAS-resenärer och knökfull. Jag var väldigt tidigt ute och flyget sent så jag knallade bort till Centurionloungen istället. Betydligt bättre, även om den var välbesökt.

• Gilla
Reactions: JAW
Toppen