Senaste nytt

Lounge i Miami när man reser med SAS?

Johans00

Medlem
Var i Turkish igår, helt ok. Fanns en buffé med wraps, frukt, baklava och lite annat. Sen kunde man beställa lite annat via en kod på bordet, beställde någon pasta och falafel som var helt ok.

Fanns även en bar med bartender som var bra (ingen champagne dock)

Största minuset var att det var väldigt fullt, såpass att de slutade ta in pp pax men man kom in om man flög *A.
 

Philip G

Medlem
4EC01A53-8196-45D4-87A0-DC3782D0C589.jpeg 940D52BC-FB5F-4BEA-93A5-81B9A1C31622.jpeg 4FD956C0-8F22-4CF6-B6F1-54E036FE57B1.jpeg Vi anlände idag, fredag, ca 12:30 till Turkish-loungen. Skulle säga att det är, och var, rätt glest. Många sittplatser. Två pers i kö till maten. Inget att klaga på. Förutom kanske det covid-anpassade utbudet.
 

Philip G

Medlem
Sista inlägg innan boarding: Kom ihåg att köpa er duty free minst 1 timme innan flyget går. Dom har cut-off på en timme, då de behöver leverera vid bryggan, och således behöver någon som levererar. Trist för min del som blev snuvad på en USA-exklusiv Selvarey Rum.
 

Senator

Moderator
Sista inlägg innan boarding: Kom ihåg att köpa er duty free minst 1 timme innan flyget går. Dom har cut-off på en timme, då de behöver leverera vid bryggan, och således behöver någon som levererar. Trist för min del som blev snuvad på en USA-exklusiv Selvarey Rum.
Så är det på alla amerikanska flygplatser jag har besökt. Det blir några
 
Toppen