Senaste nytt

Lounge i London på Heathrow

Men även här står det ju att det gäller när man flyger antingen med SAS eller Singapore airlines:

SAS lounger

Edit:

Jag länkade fel ovan, jag skulle länka till Lounge, men nu fattar jag din fråga. Det står faktiskt inte tydligt om man får ta med en gäst när man flyger med SAS. Då har jag inget bra svar. Jag tycker kanske att det borde gälla men det är ju bara min gissning. Sorry.

Last edited:
Någon med erfarenhet om 3h access till clubhouse lounge Heathrow.

Anländer från CPH 9:20, avgång till Miami 15:55. Inte taggad ränna runt i terminalen alla timmar.

Någon med erfarenhet om 3h access till clubhouse lounge Heathrow.

Anländer från CPH 9:20, avgång till Miami 15:55. Inte taggad ränna runt i terminalen alla timmar.
Det går alldeles utmärkt att komma mer än tre timmar i förväg om det är en transfer, tretimmarsregeln gäller bara på flygplatsen man startar på. Kom själv in i Virgin på LHR fem timmar före avgång för några veckor sedan.

Det går alldeles utmärkt att komma mer än tre timmar i förväg om det är en transfer, tretimmarsregeln gäller bara på flygplatsen man startar på. Kom själv in i Virgin på LHR fem timmar före avgång för några veckor sedan.
Låter lovande! I sommar ska vi landa 21:20 för vidare avfärd 16:50 dagen efter så håller tummarna att även detta funkar (genomgående biljett)..:)

Hade ni tänkt sitta där från 21:20 till 16:50 dagen efter? Är ens loungen öppen dygnet runt?

Jag svarar mig själv: Nej Clubhouse LHR är bara öppen från 06:00-22:30 (om det nu är loungen som diskuteras).

Toppen