LasseFoppa
Medlem
Tolkade det som att det gällde vid flygning med Singapore men inte riktigt svarade på om man flyger med SAS.
Tolkade det som att det gällde vid flygning med Singapore men inte riktigt svarade på om man flyger med SAS.
Yes, men jag hittar inte infon om man får ta med gäst som EBG/EBD.Men även här står det ju att det gäller när man flyger antingen med SAS eller Singapore airlines:
SAS lounger
Det går alldeles utmärkt att komma mer än tre timmar i förväg om det är en transfer, tretimmarsregeln gäller bara på flygplatsen man startar på. Kom själv in i Virgin på LHR fem timmar före avgång för några veckor sedan.Någon med erfarenhet om 3h access till clubhouse lounge Heathrow.
Anländer från CPH 9:20, avgång till Miami 15:55. Inte taggad ränna runt i terminalen alla timmar.
Låter lovande! I sommar ska vi landa 21:20 för vidare avfärd 16:50 dagen efter så håller tummarna att även detta funkar (genomgående biljett)..Det går alldeles utmärkt att komma mer än tre timmar i förväg om det är en transfer, tretimmarsregeln gäller bara på flygplatsen man startar på. Kom själv in i Virgin på LHR fem timmar före avgång för några veckor sedan.
Är inte säker på om det funkar när det inte är samma dag. Men oavsett, loungen på LHR är helt OK, men inte så kul att jag hade planerat in många timmar där.Låter lovande! I sommar ska vi landa 21:20 för vidare avfärd 16:50 dagen efter så håller tummarna att även detta funkar (genomgående biljett)..![]()
Hehe, nädå. Snarare någon gång på förmiddagen/lunch-tid beroende på sömn och ev frukost på HGI.Hade ni tänkt sitta där från 21:20 till 16:50 dagen efter? Är ens loungen öppen dygnet runt?
Jag svarar mig själv: Nej Clubhouse LHR är bara öppen från 06:00-22:30 (om det nu är loungen som diskuteras).