Cristoffer Cedergren
Medlem
"Mid 2024"Vet vi när den ska öppna igen?
"Mid 2024"Vet vi när den ska öppna igen?
Har för mig @storbokstav nämnde något rykte om i sommarVet vi när den ska öppna igen?
Det stämmer, jag har dock ingen källa till det ryktet.Har för mig @storbokstav nämnde något rykte om i sommar
United Club vinner utan nämnvärd konkurrens om du frågar mig.TackVilken är bäst?
Kanske uppenbart men om inte så är det bra att känna till att alla utom Lufthansa ligger i satellitterminalen, alltså en liten bit att gå vilket man bör ta med i planeringen.TackVilken är bäst?
Det är dessutom "längre" tillbaka eftersom det finns rullband stora delar av sträckan som bara går åt ena hållet.Kanske uppenbart men om inte så är det bra att känna till att alla utom Lufthansa ligger i satellitterminalen, alltså en liten bit att gå vilket man bör ta med i planeringen.
Framkommer inte från ditt inlägg, men guld låter dig enbart gästa in en person (varje barn räknas som en person här).Försökt leta och leta i en lång tråd, men förstår att LHR har många alternativ när man e guld och flyger star Alliance. Men om man lägger till att man flyger med barn, 8 och 5 år, vilken är då bäst?
Har någon yta för barn?
Är någon lokaliserad nära lekplats eller annat på flygplatsen själv så man kan ha easy access till loungen så att säga?