Senaste nytt

Longhaul: SAS Plus vs. Norwegian Premium

perhall

Medlem
46 mot 38 tum mellan sätena är dock inte någon liten skillnad... DY har väl också nån slags gammal variant av Business-stolar som kan fällas nästan helt.

Jag gillar inte alls DY men vill ha en nyanserad diskussion. Skulle själv inte välja DY...
 

perhall

Medlem
Ja, de har ju inte så många långdistansplan men många destinationer. SAS kör ju varje eller nästan varje dag när de kör,DY till vissa destinationer sällan... men det kan va en fördel....
 

Agö

Medlem
Ja, de har ju inte så många långdistansplan men många destinationer. SAS kör ju varje eller nästan varje dag när de kör,DY till vissa destinationer sällan... men det kan va en fördel....
Det är väl kanske sant om du tittar enbart på direktflyg. Annars kan du säkert byta på Gatwick eller någon annan kul DY-hub och flyga varje dag på många destinationer.
 

BAS

Medlem
Kul att få jämförelse, har själv inte provat någon av produkterna.

Att Norwegian är billigare stämmer inte riktigt. Har bokat plus till Miami till en kompis, kostade 8400, Norwegian premium skulle kostar mer än 3000 kr mer. Visserligen direktflyg då. Var inte bara ett datum, utan samma prisskillnad generellt (nästa höst).

Hade jag bokat till mig själv skulle jag nog valt business för 16900 i stället...
 

Canadien

Medlem
Hade jag bokat till mig själv skulle jag nog valt business för 16900 i stället...
Vilka säljer för det som normalpris? SAS kör ett par veckor kring jul samt under sommaren till sådana kampanjpriser, men inte hittat någon som har det som grundpris för resa Må-Fr t ex.
 

BAS

Medlem
Vilka säljer för det som normalpris? SAS kör ett par veckor kring jul samt under sommaren till sådana kampanjpriser, men inte hittat någon som har det som grundpris för resa Må-Fr t ex.
 

Attachments

  • Screenshot_20161202-205610.png
    Screenshot_20161202-205610.png
    149,8 KB · Visningar: 505
Toppen