011430121 skrev:Ordningen återställd, blev så glad var tvungen att prova en bokning och testade CPH för att inte behöva åka långt, det fungerade. Nu blir det en natt på Webers.Klicka för att utvidga...
+1 på Star Alliance resor just nu.Johannes79 skrev:Jag är glad att det funkar för er men sedan igår har det strulat för mig. När jag söker Star Alliance resor händer det ingenting. Jag får ett varningsmeddelande på engelska att sidan du söker inte är tillgänglig nu. Någon annan som har liknande problem?Klicka för att utvidga...
Samma härJohannes79 skrev:Jag är glad att det funkar för er men sedan igår har det strulat för mig. När jag söker Star Alliance resor händer det ingenting. Jag får ett varningsmeddelande på engelska att sidan du söker inte är tillgänglig nu. Någon annan som har liknande problem?Klicka för att utvidga...
Tråkigt att det är så, men nu kan jag lugna mig att det inte är bara jag. Hoppas att de fixar sidan snart.Aladppu skrev:Samma härKlicka för att utvidga...
Ja, nu kommer jag inte in alls (gateway timeout) så kanske är det något på gång från deras sidaJohannes79 skrev:Tråkigt att det är så, men nu kan jag lugna mig att det inte är bara jag. Hoppas att de fixar sidan snart.Klicka för att utvidga...
Samma här. . Jag vet att jag kan ringa och boka min resa via telefon men samtidigt vill inte jag uppta köplats. Jag kan tänka mig att det är många som har brådskande ärende och ringer för ombokningar just nu. Jag får vänta lite med mina bokningar dåAladppu skrev:Ja, nu kommer jag inte in alls (gateway timeout) så kanske är det något på gång från deras sidaKlicka för att utvidga...
Johannes79 skrev:Samma här. . Jag vet att jag kan ringa och boka min resa via telefon men samtidigt vill inte jag uppta köplats. Jag kan tänka mig att det är många som har brådskande ärende och ringer för ombokningar just nu. Jag får vänta lite med mina bokningar dåKlicka för att utvidga...
Awardhacks/awardfares är ju bara metasökningar, robotar som anropar respektive flygbolags webbsidor (API). Så att ringa in är enda sättet att veta vad SAS kan boka om sökmotorn ligger nere.Aladppu skrev:Awardhacks *A-sökningKlicka för att utvidga...
Så det du säger är att ringa in är enda sättet att veta vad SAS kan boka? M.t.p. att sökmotorn i princip alltid buggarCanadien skrev:Awardhacks/awardfares är ju bara metasökningar, robotar som anropar respektive flygbolags webbsidor (API). Så att ringa in är enda sättet att veta vad SAS kan boka om sökmotorn ligger nere.Klicka för att utvidga...
För flera år sedan sökte jag på aeroplan (Air Canada) eller United. Men på United är det bara de ”saver” platserna som är oftast tillgängliga för oss med EuroBonus. Annars är det bara att ringa SAS och fråga.Aladppu skrev:Ja, samtidigt vill man ju hitta tillgänglighet på sidan innan man ringer in. Och t.ex.Awardhacks *A-sökning ligger ju också nere för det är väl säkerligen kopplat till SAS *A-databas på något sätt.Eller hur hittar du tillgänglighet?Klicka för att utvidga...
Star Alliance resor är uppe nu igen.GOTBound skrev:+1 på Star Alliance resor just nu.Klicka för att utvidga...