Jag kommer in men systemet verkar fortfarande instabilt och sporadiskt fungerande. Jag hittade en perfekt resa men när jag sedan sökte om så hängde det sigStar Alliance resor är uppe nu igen.
Jag kommer in men systemet verkar fortfarande instabilt och sporadiskt fungerande. Jag hittade en perfekt resa men när jag sedan sökte om så hängde det sigStar Alliance resor är uppe nu igen.
Samma problemHar problem att komma in med på hemsidan. Har fått blockerat konto står där men inget mejl som det står. Appen fungerar.
Har provat olika webläsare och tagit bort all historik. Någon annan med samma problem?
Tack då vet jag det är Sk ITSamma problem
Jag har inga problem när jag loggar in med e-post adressen. När jag försöker logga in med mitt Eurobonusnummer så går det dock inte.Har problem att komma in på hemsidan. Har fått blockerat konto står där men inget mejl som det står. Appen fungerar.
Har provat olika webläsare och tagit bort all historik. Någon annan med samma problem?
Samma problem för mig.Jag har inga problem när jag loggar in med e-post adressen. När jag försöker logga in med mitt Eurobonusnummer så går det dock inte.