Senaste nytt

Logga in på SAS går inte?

En datapunkt till, jag kan som @t.ex. @Big Birger m.fl logga in men har inte tillgång till Eurobonus-sidorna nu. Testat från en dator.

På mobilen (iPhone) ser allt rätt ut först, antagligen för att allt data är cachat, men om jag försöker förnya något så blir det "Request failed".
 

ekf

Medlem
Jag kommer in och kan se min transaktionshistorik, men det går inte fort. Var även tvungen att byta lösenord, då det gamla "gått ut"...
 
Försökte köpa SAS biljetter med poäng och MC premiumrabatt igår men det strulade och jag fick svar att jag inte hade tillräckligt med poäng trots att det borde finnas i överflöd. Logga ut och in igen och då funkade det bra. Nu får jag upp korrekt saldo och till och med fått in poäng för flighter som jag efterregistrerade igår kväll men det går segt att du upp saldot.
 

011430121

Medlem
Ordningen återställd, blev så glad var tvungen att prova en bokning och testade CPH för att inte behöva åka långt, det fungerade. Nu blir det en natt på Webers.
 
Jag är glad att det funkar för er men sedan igår har det strulat för mig. När jag söker Star Alliance resor händer det ingenting. Jag får ett varningsmeddelande på engelska att sidan du söker inte är tillgänglig nu. Någon annan som har liknande problem?
 

Attachments

  • D698DE60-7FF5-4309-9E58-F6AFB76B8FAD.png
    D698DE60-7FF5-4309-9E58-F6AFB76B8FAD.png
    151,8 KB · Visningar: 53
Toppen