Senaste nytt

Logga in på SAS går inte?

Borje L

Medlem
Nu kan jag logga in med mitt Eurobonusnummer men inte email. Provar jag email så får jag följande felmeddelande: "Ange ett giltig användarnamn, EuroBonus- eller Travel Pass-nummer."
Igår tror jag email var ett alternativ som listades i felmeddelandet men det fungerade ändå inte. Så, det verkar som om de har tagit bort email som alternativ för inloggning?
Det står dock fortfarande att man ska ange E-postadress i rutan vid inlogg (innan man får ett felmeddelande).
Ska även säga att mitt registrerade användarnamn är min email. :) Så om man har ett användarnamn som inte är en emailadress så verkar det fungera. Mina barn har användarnamn som inte är email och de kan logga in med sina användarnamn.

Jag är nästan säker, men inte 100%, på att jag hade ställt in så att bara jag kunde använda poäng i vår pointpool (5 medlemmar). Men nu är inställningen att alla kan använda poäng.
 

ssh9721

Medlem
Tack @Borje L, kollade min grupp och jodå, det hade ändrats till att samtliga kunde använda poängen.

Jag är helt säker på att det var inställt på begränsat tidigare, då jag blev av med över 200k poäng när någon gick via annan gruppmedlems konto. Fick dock poängen tillbaka efter polisanmälan etc., men ändrade direkt när jag såg vad som hänt.
 

Nahoj

Medlem
Fungerar delvis...
Vi har tyvärr vissa problem med att läsa in dina EuroBonus-uppgifter. Du har åtkomst till alla andra uppgifter i din profil.


Har hört talas om detta tidigare, men inte råkat ut för det själv tidigare. Nu när jag tänker boka poängbiljett, jag får felmeddelande om att "Ett fel inträffade när vi försökte validera dina EuroBonus-poäng.".

Någon annan som har liknande problem just nu?

Har provat flera webbläsare, men klarar ändå inte av att logga in för att boka med poäng.

Ska tilläggas att jag kommer åt andra uppgifter vid inloggning.

Vore tacksam om någon kan informera om vederbörande har samma problem, och om det finns någon som kan komma med en lösning på problemet.
 

Big Birger

Medlem
Samma problem sedan i eftermiddags. Inga poäng visas så när jag försöker boka får jag felmeddelande att jag har för få poäng (vilket jag inte har).

145F7969-B380-4386-B6AB-D042379BC7F3.jpeg
 

Borje L

Medlem
Jag kan logga in och ser mina poäng. Priser visas i SEK och poäng och ser rätt ut. Kan applicera både MC Premium rabatt samt Amex voucher.
 

Big Birger

Medlem
Jag kan logga in och ser mina poäng. Priser visas i SEK och poäng och ser rätt ut. Kan applicera både MC Premium rabatt samt Amex voucher.
Intressant. För mig fungerar det inte, oavsett browser och oavsett om det är i telefonen eller på min dator.

Vad har du för device?
 
Toppen