Senaste nytt

Livetråd för Invigningsresa till BC.se loungehörnor

Vänner... Det var riktigt skoj att se nunorna bakom Avatarerna. Många nya kontakter och roliga människor. Skall börja fundera på nästa initiativ nu...

Last edited:
Det var roligt att träffa en norsk Pandion på Scandinavian Lounge på Oslo.
Han hade inte så många poäng på sitt SAS EuroBonus konto för han flög mest Norge inrikes.
En Pandion utan EuroBonus poäng...

Nu har alla bilder kollats o dom bästa är framtagna! Kommer troligen klippa ihop en film också, Har ju film från varje tal i varje lounge också! Traveller du kanske kan skicka över cockpitfilmerna så man kan klippa ihop något om de blev bra kvalité ;)

Hoppas vi kan göra om de här snart igen! Nästa gång kanske de blir ARN-CPH-NRT-CPH-ARN ?? eller ??? :D

Nu har alla bilder kollats o dom bästa är framtagna! Kommer troligen klippa ihop en film också, Har ju film från varje tal i varje lounge också! Traveller du kanske kan skicka över cockpitfilmerna så man kan klippa ihop något om de blev bra kvalité ;)

Hoppas vi kan göra om de här snart igen! Nästa gång kanske de blir ARN-CPH-NRT-CPH-ARN ?? eller ??? :D

Självklart... Film från take off och approach samt bilder på CP

Hemma igen undrar jag: vad var det som hände? Detta kan jag berätta för min fru som har någorlunda förståelse för dagens äventyr. Men för släkt, vänner och kollegor inte en chans...
Tack för en fantastisk dag och hoppas vi snart ses i någon loungehörna!

Nu har jag hunnit reflektera över gårdagen.

Vilken enorm samling av kompetens och gediget intresse bland deltagarna och så många goda råd jag fick!
Mycket intressant att se vilka människor som döljer sig bakom signaturer och avatarer. Härlig blandning av personligheter som förenas av ett gemensamt intresse.

Tack Dr Miles för tipset att alltid vara inloggad eftersom jag tyckte det var så pilligt att knappa in inloggningsuppgifter på en iPhone. Jag är numera inloggad samtidig på stationär, padda och iPhone :)

Tack bjornstrom för att du broderligt delade med dig av din stora BC.se-tag!

Tack SAS, BC.se-teamet och deltagarna för att det blev så lyckat igår!

Last edited:
I sann sembl anda så han jag inte mer än att komma hem innan jag satte mig på 1an för att dricka mer skumpa med en god vän som är DJ. När han var klar kl 02 så tog han sin cykel hemmåt till fru och barn och jag fortsatte vidare till Berns och nedervåningen "Klubb 2:35" till ca 0400 innan jag fick nog.

Imponerande avslutning på dagen, själv gjorde vi ju ett försök att ha efterfest på Radisson, men det var fullt i baren...
Så själv slocknade man framför TV runt 23 med ett glas av den nyinköpta taxfree-cognacen :)

Toppen