Senaste nytt

Livetråd för Invigningsresa till BC.se loungehörnor

Skulle gissa att många märken har nog tagits av samma person. Är nog en bättre idé att man ska säga till i receptionen eller liknande för att få en.

Vi testar och ser hur det fungerar - jag hade med mig 700 taggar i lördags och har 300 taggar kvar i lager. Får 500st BusinessClass dekaler för resväskor nästa vecka också.

Låter som en bra ide ! Hoppas dekalen finns tillgänglig vid nästa event. Min resväska (Samsonite
plast-Oyster) skulle få ett bra lyft med BC-dekal. Det är dock inte allt som fastnar på plasten på
både gott och ont..

Det var inte extremt många taggar kvar framme på SL på ARN heller, men glömde fråga om de hade fler. Fast det kanske är bättre om det finns några få framme och de fyller på lite oftare för då tar folk inte flera stycken om det bara finns några :)

Någon möjlighet att tillskansa sig en dito tag? Har prövat via den eminenta "anmälningssidan", men den kanske inte fungerar längre? Kul even verkilgen. Har följt det under helgen. Hade gärna varit med. Får bli nästa gång.

Någon möjlighet att tillskansa sig en dito tag? Har prövat via den eminenta "anmälningssidan", men den kanske inte fungerar längre? Kul even verkilgen. Har följt det under helgen. Hade gärna varit med. Får bli nästa gång.

Svante, skicka mig PM med din adress så skickar jag dig en tagg.

Toppen