Senaste nytt

Livetråd för Invigningsresa till BC.se loungehörnor

mry

Medlem
På Stockholmsflyget (CPH->ARN) hade vi samma flygvärd ombord som på Stockholm->Oslo idag. Det var hans fjärde flight på dagen.

Han som bokade min biljett när jag ringde sa att vi skulle besöka loungerna att det skulle vara samam besättning och jag funderade på hur han kan veta det. Jag tänkte inte mer på det då men nu när vi vet facit så var det ju roligare. Jag tycker dock att han som satt till vänster om mig på sista flyget var väldigt tråkig dansk. Han kanske var pandium men han läste tidningen med två händer hälften över min plats och var inte pratglad för fem öre. Han hade flera väskor och påsar med sig in kabinen (minst 4) och okuperade flera hatthyllor ovanför.
 
Vet att Björnström sa att vi skulle samla ihop bilderna men måste bara lägga ut den här fina bilden på Dr.Miles!!!

IMG_4585.jpg
 

Kricka

Medlem
Tack till Martin, SAS och alla medresenärer på denna lyckade event ! En trevlig
dag på flyget och i loungerna tillsammans med BC.se.
 

sembl

Medlem
I sann sembl anda så han jag inte mer än att komma hem innan jag satte mig på 1an för att dricka mer skumpa med en god vän som är DJ. När han var klar kl 02 så tog han sin cykel hemmåt till fru och barn och jag fortsatte vidare till Berns och nedervåningen "Klubb 2:35" till ca 0400 innan jag fick nog.

Tack för First Class experiancen på morgonen Martin ! Att bli upphämtad av en AMG och åka ut till Arlanda var en skön känsla =) Och det endast för 310:- t/r (parkeringskostnanden på ARN)
 
Last edited:

mry

Medlem
Sitter i sl på arn... sitter några vid buddorna men ingen tag såvitt vi kan se... 5 besök i sl på mindre än 2 dygn är nog rekord för mig och även för ulla som inte har ebg...
 
Toppen