NyfikenGrau
Medlem
Tack alla rapportörer för mycket underhållning (verkar varit en toppenresa) och matnyttig info om A350, ska bli kul att testa nån gång framöver! Gillar både att den verkar tyst och att kabinluften inte är så torr.
Jag med, samt att den har större fönster, är bredare och har högre takhöjd.Tack alla rapportörer för mycket underhållning (verkar varit en toppenresa) och matnyttig info om A350, ska bli kul att testa nån gång framöver! Gillar både att den verkar tyst och att kabinluften inte är så torr.
Visa bifogad bild 105231 När man bokat 41A för hemresan och får det här mailet för första gången... Kul, men kanske lite feltimeat... Tagga mittstol nu då!!
När jag flög ORD-ARN för två år sedan i en A330 så sa kapten när vi landat att vi förbrukat ca 54 ton bränsle under resan.Hur mycket är 10 ton bränsle i relation till hela resan?
Ja, 7H satt han på, trevligt att prata lite med honom.
Kul att även internationella flygnördar var med...
Tydligen reste jag i tiden också. Är det månne SK*IT som är i farten? #WiFiPiké@axo VS @EBD_Hakan
Ungdomsbiljett VS Businessbiljett
Livet är inte alltid rättvist
Visa bifogad bild 105242
Kommer det vara något slags första gången jippo på respektive flygplats också tro?Längst ned på New fleet | SAS finns de destinationer som A350 ska flyga.
- Peking, 29 februari
- New York, 29 mars
- Hong Kong, 6 juni
- Los Angeles, 8 juni
- San Fransisco, 8 juni
- Tokyo, 9 juni
- Shanghai, 10 juni
Tack för recensionen! Hade din tyska stolskamrat något vettigt att säga eller var det bara svammel?Vi börjar med det generella, i motsats mot min tyska stolskamrat i Plus, så tänker jag inte totalsåga SAS A350.