SAS personal/hantering av försvunnet bagage på SFO är verkligen under all kritik.
Först kunde de inte ge mig ett referensnummer från början, utan jag fick ringa senare.
Personen jag pratade med undrade om det var OK att jag åkte ut till flygplatsen i Las Vegas och hämtade väskan, och när jag sen sa att jag såklart ville ha den utkörd till hotellet så sa han att han skulle kolla om det gick att göra så, eller om det var något säkerhetsproblem med det (lät som att han aldrig varit med om denna situation tidigare).
Hursomhelst så kom ju min väska hit under söndagen. I morse (tisdag) så ringde SAS från SFO till mig igen och beklagade att de fortfarande inte hade någon uppdatering åt mig angående var min väska fanns. Jag kunde ju berätta att väskan just då fanns på mitt hotellrum, men det kunde hon inte se i sina system. Jag antar att hon kanske så småningom la in en notis om det i systemen för nyss (ändå minst 8 timmar sen hon ringde) så fick jag ett SMS från Worldtracer om att väskan nu kommit fram och att jag skulle bli kontaktad för utkörning av den....