Tydligen är vi 27 Diamonds ombord idag, så man ska nog inte räkna med för mycket EBD-recognition.
Hade lite samma härom dagen. Den enda jag märkte fick extra service i C var en EBP. I övrigt var nästan hela kabinen EBG eller EBD i C och vet att det satt en del med status längre bak också - hade inte mindre än 4 orelaterade vänner/affärsbekanta med minst EBG längre bak.Fick en tanke på Corn Flakes-paket..
27 min sen takeoff...Nu har jag boardingkort. Tydligen är vi 27 Diamonds ombord idag, så man ska nog inte räkna med för mycket EBD-recognition.
claimen (vad är svenska ordet?). Kanske begäran om ersättning eller ersättningskrav ?
Tack för en fantastisk liverapportering - man har verkligen kännt dina toppar och dalar.
Fantastisk reiseskildring. Fulgte denne live fra Washington innimellom møtene. Det er nok mange som kjente seg hjemme i problemene og hadde medfølelse underveis. Takker for fin underholdningFörsta 3 väskorna på bandet på ARN...
Nu tullen, exit, bilen, hem and it's all over. Innan jag ska claima allt och dra igång den biten. Tack alla som läst och kommenterat. Jag uppdaterar här sedan hur claimen går (vad är svenska ordet?).
Som andra har påpekat så hade du tur och kom till United Club på en bra dag. Jag var just inne i loungen, och det var ungefär samma upplägg, men utan skinka och salami, dvs bara hummus och grönsaksstavar. Sitter i EVA Airs lounge nu som är betydligt mindre, men har ett större matutbud (flera val av varm mat).
Jag hade egentligen övervägt att lämna flygplatsen och ta en Uber till In-n-Out som ligger 7 minuter från SFO för en burgare, men då det gick att ta sig till den internationella terminalen airside så orkade jag inte med att gå igenom security en extra gång. Nu hoppas jag bara att jag kan få ett boardingkort från gaten när de öppnar den och att mitt baggage som taggades i LAS får följa med (jag har checkat in på SAS-flighten online och har ett boardingkort som PDF).
Bingo. Sitter på 31H med nära nog oändligt benutrymme och verkar få platsen bredvid mig tom.
Nu har jag boardingkort. Tydligen är vi 27 Diamonds ombord idag, så man ska nog inte räkna med för mycket EBD-recognition.