Nej och har abstinensbesvär där efterNågon som ska ut och fara i helgen som kommer?![]()
Precis, det Stockholmarna inte har fattat är att vi Linköpingsbor alltid får ett extra nordiskt (ej inrikes) segment när vi ska ut och åka. En weekend blir alltid minst 4 segmenthaha! Längesedan för mig nu, har haft för mycket kontorsgöra och för lite fritid!
Kör en 6-segments till Bergen för att få ihop min challenge![]()
Precis, det Stockholmarna inte har fattat är att vi Linköpingsbor alltid får ett extra nordiskt (ej inrikes) segment när vi ska ut och åka. En weekend blir alltid minst 4 segment![]()
Då förstår du hur bra det var på den tiden man kunde åka SAS hela vägen NRK-CPH -Malmö (Bulltofta/Sturup/Malmö hamn). Utrikes hela vägen samt att man fick handla taxfree på både utresa och hemresa. Fyra turer om dagen mellan NRK och CPH med "riktiga" flygplan, MD80 och bra mat och dryck på både flyg och svävare. Alltid fyra segment i C klass, blev snabbt guldkort.
Visst var det bättre förr!
PerrasMotorNostalgi: SAS svävare och katamaraner
Fast jag tror att de flesta hellre har oändliga möjligheter att nå de tre övrigt största städerna, än att kunna åka med 1 ATR-tur per dag, som man inte är säker på att den finns kvar om man bokar långt i förväg. Oavsett hur trevlig flygplatsen är och om man får ett extra segment eller inte.Precis, det Stockholmarna inte har fattat är att vi Linköpingsbor alltid får ett extra nordiskt (ej inrikes) segment när vi ska ut och åka. En weekend blir alltid minst 4 segment![]()
Jo jo....
Nog ser det nice ut, men för mig som aldrig flyger i C i tjänsten eller privat inom Europa så är jag glad att bara linjen finns
Hade arbetsgivaren betalat för C hade det vell varit annorlunda!
Källa på att linjen skulle vara hotad?Fast jag tror att de flesta hellre har oändliga möjligheter att nå de tre övrigt största städerna, än att kunna åka med 1 ATR-tur per dag, som man inte är säker på att den finns kvar om man bokar långt i förväg. Oavsett hur trevlig flygplatsen är och om man får ett extra segment eller inte.