Lounge Lizard
Medlem
Fantastisk rapport med mycket humor, stort tack!
Tack att du tar dig tid att skriva ditt reportage, det uppskattas! Jag tror inte att alla härinne vet vilket jobb och tid det tar att skriva en utförlig reserapport, som denna!Väl i loungen började jag skriva denna reserapporten och det tog länge tid än beräknat så jag hade inte tid med loungehopping, utan det blev bara ett loungebesök till, nämligen Sky Team-loungen.
Shoppade du något skoj/nyttigt för försäkringspengarna?När jag insåg att mitt bagaget hade kommit bort var min initiala reaktion att jag blev arg och besviken, fast sedan tänkte jag efter och insåg att det var ganska skönt att slippa bagaget. Mitt hotell för natten låg 3 tunnelbanestationer ifrån flygplatsen och det var skönt att slippa kånka på en extra väska.
Ja, väskan kom samma dag som jag landade i Köpenhamn. Jag tror att leveransen gick bra, trots fel telefonnummer och adress, pga att jag skrev företagsnamnet också. De som levererar bagaget brukar bara kunna leverera det under dagtid så, vis av erfarenhet, brukar jag be att få bagaget levererat till jobbet istället för hemmet.Har du fått tebax väskan än?
Bagageförsäkringen gäller bara på utresan, inte hemresan, och i det här fallet är det ju inte helt lätt att avgöra vad som är utresa och hemresa och hade jag skickat resplanen till försäkringsbolaget hade väl försäkringsbolagsagenten fått en hjärtattack. Jag orkar inte bråka med försäkringsbolaget så jag shoppade inget alls och jag hade extra strumpor, t-shirt och underkläder i handbagaget så det funkade ändå.Shoppade du något skoj/nyttigt för försäkringspengarna?
Bagageförsäkringen gäller bara på utresan, inte hemresan, och i det här fallet är det ju inte helt lätt att avgöra vad som är utresa och hemresa och hade jag skickat resplanen till försäkringsbolaget hade väl försäkringsbolagsagenten fått en hjärtattack. Jag orkar inte bråka med försäkringsbolaget så jag shoppade inget alls och jag hade extra strumpor, t-shirt och underkläder i handbagaget så det funkade ändå.
Ja man kan resonera på olika vis. Jag hade resonerat som så att Istanbul var en utav dina destinationer där du ändå skulle vara en tid och då behöver dina kläder.Ja, väskan kom samma dag som jag landade i Köpenhamn. Jag tror att leveransen gick bra, trots fel telefonnummer och adress, pga att jag skrev företagsnamnet också. De som levererar bagaget brukar bara kunna leverera det under dagtid så, vis av erfarenhet, brukar jag be att få bagaget levererat till jobbet istället för hemmet.
Bagageförsäkringen gäller bara på utresan, inte hemresan, och i det här fallet är det ju inte helt lätt att avgöra vad som är utresa och hemresa och hade jag skickat resplanen till försäkringsbolaget hade väl försäkringsbolagsagenten fått en hjärtattack. Jag orkar inte bråka med försäkringsbolaget så jag shoppade inget alls och jag hade extra strumpor, t-shirt och underkläder i handbagaget så det funkade ändå.