lillemannen
Medlem
Landat i Xieman, med Xieman Air smidig flygning på drygt 2 h gate till gate. Maten helt okey men inget bubbel att dricka.
Lite foto med inflygning till Xieman.

Vacker stad med mycket grönt runt om. Synd jag inte har tid att uppleva den idag.
Av planet, klistermärke på bröstet. Eftersom jag har boarding kortet till nästa flyg gick det smidigt.
Blir upplockat av personal precis innan transit området som följer mig fram till 24h Visa. Boardingkortet stämplas och blir hänvisad att gå igenom Säkerhetskontrollen och är sen i avgångsterminalen T3. Gick enkelt på mindre än 10 min.

Letar upp Xiamen loungen som finns gate 6.
Rulltrappa ner eller hissen bredvid.

Lounge är bra med en hel del att äta. Öl och vin går att få.
Kul med flygplan spotting precis utanför med naturligt ljud nivå, då dörrarna inte är täta.

Här kommer jag bli några timmar innan nästa flyg ikväll.
Lite foto med inflygning till Xieman.

Vacker stad med mycket grönt runt om. Synd jag inte har tid att uppleva den idag.
Av planet, klistermärke på bröstet. Eftersom jag har boarding kortet till nästa flyg gick det smidigt.
Blir upplockat av personal precis innan transit området som följer mig fram till 24h Visa. Boardingkortet stämplas och blir hänvisad att gå igenom Säkerhetskontrollen och är sen i avgångsterminalen T3. Gick enkelt på mindre än 10 min.

Letar upp Xiamen loungen som finns gate 6.
Rulltrappa ner eller hissen bredvid.

Lounge är bra med en hel del att äta. Öl och vin går att få.
Kul med flygplan spotting precis utanför med naturligt ljud nivå, då dörrarna inte är täta.

Här kommer jag bli några timmar innan nästa flyg ikväll.
Last edited: