Senaste nytt

Letar businessresa Göteborg-New York 14/10.

Tack för tipsen, tar dock fortsatt emot tips på bra trip då jag inte hittat några bra anslutningar till/från Geneve och vill helst inte göra mer än 1 byte.
 

Xpressen

Medlem
Finns Business från LHR med United både 11 och 12 oktober och hem finns EWR-LIS den 16 oktober, om du vill ha annat än Geneve att utgå från. Om det är viktigt med bara 1 stopp så blir du lite begränsad eftersom Star Alliance inte har allt för många destinationer från GOT. Men som många tidigare sagt och beroende på hur viktigt det är för dig att komma iväg, boka upp något som är ok, exempelvis GOT-CPH-LHR-EWR 11/10 och kika på något likande för hemvägen det är ju långt kvar tills du ska åka och mycket kommer hinna dyka upp under tiden.
 
Yes det jag menade, gör det ngn skillnad om jag bokar ett ben själv eller kan dom lika gärna ta allt?
Jag tror du missförstod mig eller så
missförstod jag dig. Det är inte ett alternativ att du gör ytterligare en bokning eftersom du inte kommer kunna slå ihop den med din befintliga bokning. Ditt enda alternativ är alltså att ringa in och be dom lägga till ett segment extra till din befintliga bokning.
 
Jag tror du missförstod mig eller så
missförstod jag dig. Det är inte ett alternativ att du gör ytterligare en bokning eftersom du inte kommer kunna slå ihop den med din befintliga bokning. Ditt enda alternativ är alltså att ringa in och be dom lägga till ett segment extra till din befintliga bokning.
Kanske jag som snurrar till det, har inte bokat något utan tänkte boka online gva-jfk och ringa in för resten. Tänker jag rätt? :)
 
Toppen