Delayed
Medlem
Hej!
Tidigare har jag några gånger behövt kontakta American Express kundservice via email. Det har alltid fungerat utmärkt, men när jag idag hade knåpat ihop ett email med ett flertal screen shots från både mobilapp och webbsida fick jag bara ett automatiskt svarsmeddelande att de inte längre tog emot email på denna adress, utan de hänvisade till chat eller telefon.
När jag letade efter chatmöjlighet kom jag till slut fram till att det inte var möjligt att chatta via dator med ett riktigt tangentbord utan de hänvisade till appen och det odugliga tangentbord som en telefon erbjuder.
Har jag missat något eller är det så illa så att om man vill kommunicera med dem skriftligt med hjälp av ett riktigt tangentbord är man hänvisad till fysiska brev på papper?
Sen vet jag naturligtvis att man kan ringa och det passar ofta bra, men inte alltid. Dessutom har jag den senaste tiden alltid hamnat hos en engelskspråkig person, vilket är OK för mig men antagligen rätt avskräckande för en del.
Tidigare har jag några gånger behövt kontakta American Express kundservice via email. Det har alltid fungerat utmärkt, men när jag idag hade knåpat ihop ett email med ett flertal screen shots från både mobilapp och webbsida fick jag bara ett automatiskt svarsmeddelande att de inte längre tog emot email på denna adress, utan de hänvisade till chat eller telefon.
När jag letade efter chatmöjlighet kom jag till slut fram till att det inte var möjligt att chatta via dator med ett riktigt tangentbord utan de hänvisade till appen och det odugliga tangentbord som en telefon erbjuder.
Har jag missat något eller är det så illa så att om man vill kommunicera med dem skriftligt med hjälp av ett riktigt tangentbord är man hänvisad till fysiska brev på papper?
Sen vet jag naturligtvis att man kan ringa och det passar ofta bra, men inte alltid. Dessutom har jag den senaste tiden alltid hamnat hos en engelskspråkig person, vilket är OK för mig men antagligen rätt avskräckande för en del.