Senaste nytt

Klarna utmanar kreditkorten med nytt medlemskap som ger flygpoäng

Jag uppgraderad dock till Max utan problem, och det verkar som att man ändå får de 20 000 EB-poängen så länge man är medlem i två månader, så då gör jag väl så och säger upp medlemskapet direkt efter 2 månader. Om dom inte vill att jag köper något :)

Är kampanjen med 20000 EB-poäng fortfarande aktiv? Jag hittar inget om den i deras app längre, och deras AI-kundtjänst (brasklapp för osäkerhet med det förstås) påstår att det inte finns nån sån kampanj just nu.

Jag nekades också, har AmEx Elite och SAS MC Premium (med kreditutrymme under 20% av årsinkomst). Har nästan perfekt kreditbetyg, fast anställning med hög lön. Pratade med kundtjänst som föreslog att testa igen om 72h. Ser att betalningen som dras från mitt bankkonto för Max inte gått igenom så ska testa igen efter att det gått igenom.

Haft dubbla Amex tidigare och 2 andra MC samtidigt som nuvarande kreditkort, inga problem.
Tack, bra idé! Det låter ju rimligt.

Är kampanjen med 20000 EB-poäng fortfarande aktiv? Jag hittar inget om den i deras app längre, och deras AI-kundtjänst (brasklapp för osäkerhet med det förstås) påstår att det inte finns nån sån kampanj just nu.
Från "Uppgradera" kan iaf jag hitta att den finns kvar:
Screenshot_2026-06-14-12-16-27-25_7d7f2489553139212846caf77001ca3a.jpg

Funderar på att hoppa på Max 2-3 månader just för bonusen.

Fråga: Lounge Key gäller bara för kortinnehavaren, men någon hade gått två på La Girafe, någon som kan bekräfta. SAS loungen på ARN är lite blek så då kan man testa ett par gånger.

Bonusen delas ut i fjärdedelar efter varje kvartal du betalar för kortet.
Åhå, det gällde bara för bonusen under April.

Last edited:
Bonusen delas ut i fjärdedelar efter varje kvartal du betalar för kortet.
Nej villkoren säger att du får hela bonusen två månader efter sign-up.

Villkor:
SAS Eurobonus: Gäller nya abonnenter som tecknar Klarna Premium eller Max mellan 18 maj och 17 juni 2026.
Så här fungerar det:
Poäng: Du får 10 000 poäng för Premium och 20 000 poäng för Max.
Utbetalning: Poängen delas ut efter två månader, förutsatt att ditt abonnemang fortfarande är aktivt då.
Krav: Du behöver ha appversion 26.20 eller senare samt vara medlem i SAS EuroBonus.
Det finstilta:
Poängens värde varierar och omfattas av SAS EuroBonus programvillkor. Kan inte kombineres med andra ansökningserbjudanden från Klarna. Klarna Bank AB (publ), 559005-7485.

Toppen