Senaste nytt

Kan jag konvertera Qatar Qmiles till British Airways Avios?

Qmiles --> Accor Le Club --> BAEC verkar gå. Kolla upp sidorna och räkna ut vad det kostar själv. Verkar inte vara en bra deal.

PS! Kom ihåg att rubriksätta så det är lätt att hitta via sök

Vad var det för fel nu med rubriken?

Vadå Qmiles ---> Acc____?
Kanske förklara lite bättre själv när andra söker?

Last edited:
Ja annars vågar man inte fråga om något alls här utan risken att få sig en skrapa.

Anledningen till att även jag frågade är för admin ville jag skulle förklara bättre i ämnesraden så man lättare skulle kunna söka här. Då är det nog mer rätt att man lever som man lär om någon annan söker.

Det du menar är att om man inte googlat och sökt själv är att man inte får ställa fråga innan det? Herregud vilket forum.

Senator har visat hur du kan konvertera poängen. Det går inte direkt utan du måste göra ett steg emellan, via ytterligare ett bonusprogram.

Ja annars vågar man inte fråga om något alls här utan risken att få sig en skrapa.

Anledningen till att även jag frågade är för admin ville jag skulle förklara bättre i ämnesraden så man lättare skulle kunna söka här. Då är det nog mer rätt att man lever som man lär om någon annan söker.

Det du menar är att om man inte googlat och sökt själv är att man inte får ställa fråga innan det? Herregud vilket forum.
Men alltså, om du hade googlat så hade det varit uppenbart hur detta skulle gå till. Om du inte fixar att reda ut detta med svaret du fått behöver du nog öva lite på din Google-karma.

Dessutom är inte senator admin - han är moderator vilket är något helt annat.

Ja och jag skulle gärna vilja veta vart jag hittar den informationen. Dels för att mig och dels för att ändra som kommer in här så även de slipper dessa konstanta skrapor som kommer.

Hade det inte bara varit enklare att klistra in länken istället för detta?

Toppen