Senaste nytt

Kan jag få mer än 6000 EuroBonus poäng i välkomstbonus på Diners Club kortet?

Var kan jag använda diners? Ska ju få 6000 poäng efter ett köp men det verkar svårt att få till. Har nu försökt på ICA samt på 2 restauranger i Stockholm city. Det måste ju funka i någon mataffär samt i barer/på restauranger, annars kommer jag inte kunna använda det. :( IKEA eller elektronikkedja har jag ingen som helst nytta av.

Om du inte handlar på systemet, IKEA, Elgiganten, HM, Stadium, Clas Ohlson så kanske du kan köpa en hamburgare för 10 kr på valfri McDonalds eller Burger King?

Även om du inte har bil... Ganska många parkeringsautomater tar Diners, du kan ju registrera dig på 1 kr ;-)

Tack för kreativa förslag! :)
Men då handlar jag nog hellre på systemet (än MC Donalds) även att kylen redan är proppfull med IPA. :)

Är det någon som har signat upp sig nyligen för Diners och kan dela med sig om när de 6000p kom in på kontot, efter första fakturan eller på andra fakturan?

Hilton Mumbai tar inte Diners. Fick bli MC istället. Amex har nog tappat 150K hittills på mig iår och jag tappar poäng.

Om du inte handlar på systemet, IKEA, Elgiganten, HM, Stadium, Clas Ohlson så kanske du kan köpa en hamburgare för 10 kr på valfri McDonalds eller Burger King?

Även om du inte har bil... Ganska många parkeringsautomater tar Diners, du kan ju registrera dig på 1 kr ;-)

Jag försökte använda Diners på McDonalds häromdagen, det funkade inte... Någon som vet om det funkar på Preem?

Toppen