Senaste nytt

Kan jag få mer än 6000 EuroBonus poäng i välkomstbonus på Diners Club kortet?

Fyra månaders väntan på signup-bonusen, men nu dök den upp på fakturan som en "extra justering". Positivt var att även innestående poäng som inte hade kommit upp till ett block om 500 betalades ut samtidigt, så nu blir det 6 277 välkomna poäng in på kontot.

Väntar på någon form av drive där dom ger mer än 6000 poäng för signup, när var det senast en sådan för SAS Diners Club?

Har nog den senaste tiden endast sett typ 6000 poäng erbjudanden från Diners... Nu har dom oxå snålat in på lounge besöken för oss på andra sidan Ålands hav och börjar från 2014 ta betalt... :mad:

Har nog den senaste tiden endast sett typ 6000 poäng erbjudanden från Diners... Nu har dom oxå snålat in på lounge besöken för oss på andra sidan Ålands hav och börjar från 2014 ta betalt... :mad:

Använd fötterna. Lämna Diners. Ha inget att göra med vare sig Handelsbanken eller SEB. Må väl. Sov Gott!!

Ta betalt för alla eller den varianten vi har i Sverige att man får ett besök per 10,000 SEK spend föregående år och sedan ta betalt?

Var kan jag använda diners? Ska ju få 6000 poäng efter ett köp men det verkar svårt att få till. Har nu försökt på ICA samt på 2 restauranger i Stockholm city. Det måste ju funka i någon mataffär samt i barer/på restauranger, annars kommer jag inte kunna använda det. :( IKEA eller elektronikkedja har jag ingen som helst nytta av.

Taxi, hotell, tanka bilen, parkering, apotek och Coop är de ställen där jag använde Diners. Men det är det enda kort jag haft som man får anstränga sig för att lyckas använda.

Toppen