Var kan jag använda diners? Ska ju få 6000 poäng efter ett köp men det verkar svårt att få till. Har nu försökt på ICA samt på 2 restauranger i Stockholm city. Det måste ju funka i någon mataffär samt i barer/på restauranger, annars kommer jag inte kunna använda det.IKEA eller elektronikkedja har jag ingen som helst nytta av.
ICA är per butik så det finns vissa av dem. Annars funkar väl monks, och en burgare på max...Var kan jag använda diners? Ska ju få 6000 poäng efter ett köp men det verkar svårt att få till. Har nu försökt på ICA samt på 2 restauranger i Stockholm city. Det måste ju funka i någon mataffär samt i barer/på restauranger, annars kommer jag inte kunna använda det.IKEA eller elektronikkedja har jag ingen som helst nytta av.
Tack för tipsen! Har ingen bil. Förutom flygresor & hotell så är mataffären & diverse krogar i stan min största utgift...
Tar Monks Diners?
Ja, det är konstigt. Det är nästan så de tittar på en i affären som om man vore en kortbedragare när man säger att man måste dra magnetremsan. De i kassan som inte är så erfarna vet ju knappt om nåt annat än chipkort numera.Varför har inte Diners kortet chip?